Головна » Статті » Новини |
Таким чином, здавалося б, створення ревізійної комісії або призначення ревізора обов’язкове. Водночас у ч. 21 ст. 10 Закону 2866-III встановлено, що для здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю правління об’єднання на загальних зборах обирається із числа співвласників ревізійна комісія (ревізор) або приймається рішення про залучення аудитора. Отже, як бачимо, Закон передбачає альтернативну форму проведення ревізій — шляхом залучення аудитора. Тому можемо зробити перший висновок — у статуті ОСББ має бути в обов’язковому порядку передбачено, яким чином здійснюватиметься контроль за фінансово-господарською діяльністю правління ОСББ: ревізійною комісією, ревізором чи із залученням професійного аудитора (аудиторської компанії). ● для ОСББ, у яких статутом передбачено створення ревізійної комісії (ревізора), а не залучення аудитора, регламентний документ (положення тощо), що регулює порядок виконання ревізійною комісією (ревізором) своїх повноважень, обов’язковий, і загальні збори — єдиний орган ОСББ, який має право такий документ затверджувати. Хоча слід звернути увагу, що порядок діяльності ревізійної комісії може документально закріплюватися й безпосередньо в статуті ОСББ (адже Закон 2866-III жодним чином не обмежує форму та джерело закріплення такого порядку), у такому разі деталізувати цей порядок чи інші в окремому положенні тощо — справа особистого вибору співвласників. Олена ТРЕГУБОВА, | |
Переглядів: 319 | Рейтинг: 0.0/0 |